Dostawa i zwroty

Wysyłka

Czas dostawy

  1. Ostateczny czas dostawy zależy w dużym stopniu od każdego kraju i miasta, nie gwarantujemy dokładnego dnia lub godziny.
  2. Czas dostawy jest reprezentowany w dniach roboczych. Nie dokonujemy zwrotów z powodu opóźnień w wysyłce.
  3. Wszystkie czasy wysyłki wyświetlane na naszej stronie są szacowane jako AVG.

Dostawa

  1. W większości przypadków dostawy będą realizowane na adres klienta, jednak w niektórych przypadkach, w zależności od lokalnej poczty, może być wymagane, aby klient odebrał przesyłkę w pobliskim lokalnym urzędzie pocztowym.
  2. Cła są obowiązkami klienta.
  3. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy, jeśli kod śledzenia jest wyświetlany jako dostarczony.
  4. Zwrot środków może być dokonany tylko po odesłaniu produktu, z datą nadania nie dalszą niż 14 dni po odebraniu przesyłki. Zgodnie z danymi w systemie śledzącym paczkę.

 

Wysyłka i dostawa

Jak wysyłamy paczki?

Przesyłki z naszego magazynu w Chinach wysyłane są międzynarodową pocztą lotniczą, w Polsce przesyłki dostarcza Poczta Polska i jej operatorzy.

Dystrybucja z centralnego magazynu w Chinach pozwala nam dostarczanie produktów do niemal każdego zakątka na świecie.

Czy przesyłka jest darmowa?

Tak, zapewniamy darmową wysyłkę wszystkich zakupionych przez Ciebie produktów.

Ile czasu zajmuje wysyłka?

Oto nasze szacunki:

LOKACJA *SZACOWANY CZAS DOSTAWY
Polska 9-21 Dni roboczych
Stany Zjednoczone 10-20 Dni roboczych
Kanada, Europa zachodnia 10-20 Dni roboczych
Australia, Nowa Zelandia 10-30 Dni roboczych
Meksyk, Ameryka Środkowa, Ameryka Południowa 15-30 Dni roboczych

*Nie obejmuje to naszego 1-3 dniowego czasu przetwarzania.

Czy podajecie informacje na temat wysłanej przesyłki?

Tak, otrzymasz e-maila, gdy zamówienie zostanie nadane. Jeśli nie otrzymałeś informacji o śledzeniu w ciągu 7 dni, skontaktuj się z nami.

Mój tracking mówi “brak dostępnych informacji w tej chwili”.

W przypadku niektórych firm transportowych informacje o śledzeniu aktualizują się w systemie w ciągu 2-10 dni roboczych.

Czy moje zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce?

Przedmioty wysyłane są w jednej paczce, wszystkie wysyłane są z naszego magazynu.

 

Zwroty

Termin zwrotu wygasa w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu przez klienta.

1) WADLIWY PRODUKT LUB ZAMÓWIENIE

W niefortunnym przypadku, gdy produkt jest wadliwy. (Jest wyraźnie zepsuty i nie nadaje się do użytku) Otrzymany produkt jest całkowicie inny niż zamówienie. (Żądany produkt A Otrzymany produkt B) Przesłany rozmiar nie jest taki sam jak żądany. (Klient żąda rozmiaru S, a otrzymany produkt jest oznakowany rozmiarem M) Klient ma prawo do otrzymania nowego produktu w zależności od dostępności produktu. W przypadku, gdy produkt nie jest dostępny, klient otrzyma zwrot pieniędzy z kredytu sklepowego lub całkowitej kwoty.

2) PRODUKT NIE SPEŁNIA OCZEKIWANIA

Wybrany rozmiar nie pasuje do wymiarów klienta. Klient po prostu chce zmiany na inny produkt lub Zwróć go. Wzory mają pewne różnice w stosunku do zdjęć prezentowanych w sklepie. Kolor jest nieco inny niż na zdjęciu. Jakość materiału nie jest dokładnie tym, czego chce klient.

3) WARUNKI STOSOWANIA DLA ZMIANY LUB ZWROTU

Żaden wniosek o zwrot nie zostanie przyjęty po 14 dniach  z jakiegokolwiek powodu. Przedmioty, które są uszkodzone, brudne, przerobione, lub nie w oryginalnych pudełkach lub torbach nie zostaną przyjęte do zwrotu. Po przyjęciu zwrotu produktu, zwrot środków zostanie wykonany do 14 dni.

Aby skorzystać z prawa do zmiany lub zwróć produkt, skontaktuj się z nami poprzez e-mail kontakt@aconi.pl

Adres do wykonania zwrotu.

International E-Commerce 360 Limited (Wuhan Branch)

No. 17, 16th Floor, Unit 1, Building 1, No. 107 Jianqiao Avenue, Jiang’an District, Wuhan City, Hubei Province, China